۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

عکس های تعطیلات ساحلی مایکل کریک

در حالیکه تیم ملی انگلیس با مصدومیت فرانک لمپارد از ناحیه ران خلاء یک هافبک با تجربه را احساس می کند مایکل کریک که از قبول نیمکت نشینی سر باز زد بشدت مشغول خوش گذرانی به همراه خانواده اش در باربادوس است.

جوردن هندرسون در حالی جایگزین لمپارد در یورو شد که فصل چندان موفقی را در آنفیلد سپری نکرده بود. این در حالیست که مایکل کریک می توانست جانشین بهتری برای لمپارد باشد اما روی هاجسون پس از اینکه کریک به اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد نمی خواهد در یورو بازیکن تعویضی باشد از انتخاب او امنتاع کرد.

به گزارش نارنجی نیوز مشکلات روی هاجسون به همین جا ختم نمی شود چرا که نگرانی از بابت مصدومیت اسکات پارکر نیز وجود دارد. هر چند جیمز میلنر تجربه بازی در خط میانی را هم در باشگاهش و هم در تیم ملی دارد و از طرف دیگر به نظر می رسد می توان روی الکس اوکسلید چمبرلین برای این پست حساب کرد.

با این حال شرایط برای تیم ملی انگلیس اصلا مساعد نیست چرا که همین چند وقت پیش آنها جک ویلشیر را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند.

به هر حال اوضاع انگلیس هر چه که باشد به مایکل کریک خوش می گذرد. او و همسرش لیزا در باربادوس هستند و حتی از بدن مایکل مشخص است که او تصمیم گرفته با عدم استفاده از ضد آفتاب کمی برنزه کند.

جیسی پسر دو ساله و لوییس دختر چهار ساله آنها نیز در این سفر همراهشان هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...