۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

کیت آپتون، مانکنی که مجله ها برای گرفتن تصاویر سکسی او سر و دست می شکنند

می خواهیم شما را با مانکنی آشنا کنیم که امروزه ورد زبان هاست و همین چند وقت پیش افتخار عکس روی جلد مجله Sports Illustrated را از ایرینا شایک ربود. او بلوند است و 19 سال بیشتر سن ندارد اما با همین سن و سال دل خیلی ها را برده است. خانم ها، آقایان: کیت آپتون.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.



عکس او با مایوی بسیار تنگ قرمزش برای جلد این مجله مدت ها روی بیلبوردهای شهری هم نصب بود.

سپس نوبت به عکس جنجالی او برای مجله Esquire رسید. او در این تصویر یک شورت بسیار کوچک و یک بالاپوش سفید به تن دارد که البته بیشتر آن را با قیچی بریده است، در حالیکه یک پایش داخل وان است و قیچی و تکه لباس هنوز در دستش است. بخشی از سینه او نیز در این عکس نمایان است.

به گزارش نارنجی نیوز روند صعودی برهنه شدن او در تصاویری که برای این مجلات می گیرد در تصویر روی جلد مجله ایتالیایی Muse به اوج خود رسید طوریکه او با ظاهری شبیه مرلین منرو و کاملا برهنه مقابل دوربین رفت. 

گرچه او منتقدانی هم دارد از جمله رییس بخش لباس زیر Victoria's Secret که معتقد است زیبایی او بیش از حد نمایان است. خانم نئوفیتو در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته است:"او مثل زن فوتبالیست هاست، با موهای خیلی بلوند و صورتی که هر کسی با پول می تواند برود و مثلش را بخرد."

این را هم بخوانید:

نخیر، ایرینا شایک دست بردار نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...