۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

کفش فروشی به روش ایرینا شایک

خبر خوب برای طرفداران ایرینا شایک اینکه به مناسبت تبلیغات او برای برند اسپانیایی کفش XTi یک عالمه عکس و یک مصاحبه جدید برایتان داریم.


ایرینا در مصاحبه با CelebStyle در پاسخ به اینکه دوست دارد در ساحل چه بپوشد گفت:"من عاشق مایوهای کوچک برزیلی هستم و اصلا به همین خاطر است که خیلی از مردم خیال می کنند من برزیلی هستم. من دوست دارم خط برنزگی که روی بدنم ایجاد می شود باریک باشد و مایوهای برزیلی دقیقا این خواسته من را اجابت می کنند."

او معتقد است که زنان باید قادر باشند هر چیزی را که به آنها احساس جذاب بودن می دهد بپوشند.

او می گوید:"شما نیاز دارید که در خودتان احساس اعتماد به نفس داشته باشید. من عاشق لباس های راحتی هستم که در آنها احساس بودن در پوست دومم را دارم. من کاملا اعتقاد دارم که تمام زنان می توانند زیبا و جذاب باشند و زیبایی یک تعریف مشخص ندارد. نکته بسیار مهم اینست که باید لباس های زیر راحت و زیبا پوشید."

تصاویری که می بینید مربوط به تبلیغات او برای کفش است که او تا آنجا که می توانسته در پوشیدن کفش زیاده روی و در پوشیدن لباس صرفه جویی کرده است!

به گزارش نارنجی نیوز او از سال 2010 با کریستیانو رونالدو فوتبالیست 26 ساله پرتغالی که هم سن و سال خود اوست قرار و مدار می گذارد. فوریه سال گذشته بود که در پی سفر ناگهانی رونالدو به نیویورک در روز ولنتاین اخباری مبنی بر نامزد شدن این دو منتشر گردید.

لازم به ذکر است که این ستاره تیم رئال مادرید در حال حاضر یک پسر دارد که مادرش در نگهداری از او به وی کمک می کند. هویت زنی که این کودک از او متولد شده هنوز فاش نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...