۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

این روزها همه لخت می شوند، شما چطور؟!

پس از آنکه علیا ماجده المهدی وبلاگ نویس مصری با انتشار عکس های برهنه خود جنجالی بزرگ در مصر راه انداخت و توانست بدین وسیله آمار بازدیدکنندگان وبگاه خود را به مرز 3 میلیون نفر برساند، این پیام را به جهانیان نیز داد که برای آنکه دیده شوید هیچ راهی بهتر از استفاده از برهنگی خود نیست.
به گزارش نارنجی نیوز، اکنون یک گروه حمایت از حقوق حیوانات با بهره گرفتن از این ایده صحنه های عجیبی را در مرکز بارسلونا خلق کردند که در ادامه تصاویری از آن آمده است.

 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 اگر این متن را می بینید به این معنی است که شما تایید کرده اید که بالای 12 سال دارید. اگر اینطور نیست یا علاقه ای به دیدن چنین تصاویری ندارید لطفا اکنون این صفحه را ببندید.

آنچه این فعال حقوق حیوانات را مجاب کرده که در چنین هوای سردی برهنه در وسط یک بشقاب بزرگ که با سبزیجات و خون تزئین شده در یک مرکز تجاری شلوغ بارسلونا بخوابد افزایش آگاهی گوشت خواران عنوان شده است.
 

 در کنار این بشقاب نیز بنری نصب شده که روی آن نوشته است: چقدر بیرحمی می توانید ببلعید؟

صرفنظر از نوع قضاوتی که عابران در مورد این گروه و رفتارشان می کنند تردیدی وجود ندارد که حداقل دقایقی ذهن آنها با این مسئله درگیر خواهد شد.

 این نخستین باری است که معترضان در اسپانیا دست به چنین اقداماتی می زنند و قرار است این برنامه در شهرهای والنسیا و مایورکا نیز اجرا گردد.

آیدا گاستون مدیر این گروه حامی حقوق حیوانات که انیمانچرالیس نام دارد هدف از این کار را حساس کردن مردم نسبت به مصرف گوشت عنوان می کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...