۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

جدایی نارنجی تیوب از نارنجی نیوز



سلام

نزدیک به 3 ماه پیش نارنجی نیوز، قطعا به دلایلی محکم، تعطیل شد. متاسفانه نه آن زمان امکان توضیح بیشتر در این مورد وجود داشت و نه اکنون مجالی برای آن فراهم است. متاسفانه هنوز هم امکان ادامه فعالیت نارنجی نیوز وجود ندارد. اما خبر خوب اینکه می توانیم نارنجی تیوب را ادامه دهیم. از این رو تصمیم به جدایی نارنجی نیوز از نارنجی تیوب گرفتیم. امید که این جدایی به مانند آن جدایی معروف، اسباب خیر و برکت باشد!

نارنجی تیوب از این پس بصورت مستقل در نشانی http://narenjitube.blogspot.com بروز رسانی خواهد شد. اگر از همراهان نارنجی نیوز بوده باشید با نارنجی تیوب نیز آشنایی دارید اما در غیر اینصورت در اولین پست نارنجی تیوب هر آنچه نیاز بوده شرح داده شده است. تنها تفاوتی که در رویه نارنجی تیوب ایجاد شده بیشتر شدن حجم ویدیوهای ایرانی است به طوری که نسبت یکسانی به ویدیوهای ایرانی و خارجی اختصاص داده خواهد شد.

اگر اینترنت پر سرعت ندارید یا از فیلترشکن مناسبی برای دیدن ویدیوهای یوتیوب بهره نمی برید نگران نباشید، فکری برای شما هم کرده ایم.

نارنجی تیوب روز پنجشنبه (91/7/6) با یک سورپرایز بزرگ بصورت رسمی افتتاح خواهد شد. بنابراین روز پنجشنبه، سورپرایز بزرگ نارنجی تیوب، معرفی نارنجی تیوب به دوستان و آشنایان و عضویت در سایت، صفحات توییتر و فیسبوک ما را فراموش نکنید. 

با احترام نارنجی نیوز
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...