۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

منتخبی از زیباترین تماشاگران زن یورو 2012 | قسمت اول

در حالیکه فکر و ذکر بسیاری از عکاسان در یورو 2012 به درون مستطیل سبز معطوف است، تعدادی نیز انرژی خود را صرف شکار و عکسبرداری از تماشاگران می کنند. در ادامه، قسمت اول از منتخب زیباترین تماشاگران زن یورو را تقدیم می کنیم.

۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

روی هاجسون دوباره خنده را به لب ایتالیایی ها آورد

همه ما ممکن است عکس یا فیلم هایی از گذشته داشته باشیم که دوست داشته باشیم نابود شوند. خوب شاید بتوانید چنین کاری بکنید اگر یک آدم معمولی باشید اما وقتی یک سرمربی معروف باشید دیگر چنین چیزی دست شما نیست.
ویدیویی که در ادامه می آید مربوط به اواخر دهه 90 است، زمانی که روی هاجسون سرمربی اینتر بود. در این زمان او با شرکت در یک برنامه کمدی شبکه mediaset خنده را به لبان ایتالیایی ها آورد، درست مثل دیشب.

۱۳۹۱ تیر ۴, یکشنبه

ببینید ویتنامی ها راجع به ما چه فکر می کنند

همه ما کم و بیش از طرز تفکر مردم کشورهای غربی و پیشرفته تر نسبت به ایران و ایرانی ها مطلعیم. اما همیشه دنبال فرصتی بودیم تا نوع نگاه کشورهای کمتر شناخته را در مورد خودمان بررسی کنیم. حالا که به بهانه یورو 2012 یکی از محبوبترین سایت های ویتنامی مطلبی راجع به ایران روی خروجی اش قرار داده بهترین فرصت است. این مطلب راجع به عدم اجازه تماشای فوتبال به زنان همراه مردان در سینماهاست اما در پایان خبر جملاتی نوشته شده که تامل برانگیز است.
عکس توسط خود این سایت تهیه شده است.

۱۳۹۱ تیر ۳, شنبه

مجری زیبا وسط هواداران مست، نتیجه؟

به نظر می رسد از این لوس بازی ها که مجری یا گوینده تلویزیون در محل عبور هواداران تیم ها بایستد و چند کلمه ای را با شور و هیجان ادا کند همه جای دنیا اتفاق می افتد. اما مسئولان تلویزیون اوکراین فکر نکرده بودند وقتی یک مجری زن زیبا را برای این کار میان توده هواداران مرد مست می فرستند چه عواقبی ممکن است بدنبال داشته باشد.

۱۳۹۱ تیر ۲, جمعه

تورنمنت همسران و دوست دخترهای فوتبالیست های یورو 2012

مدتی است که از شروع یورو 2012 می گذرد و همه جا صحبت از این است که چه تیمی قهرمان می شود (اسپانیا یا آلمان؟) و چه تیمی شگفتی ساز خواهد شد (پرتغال یا یونان؟). اما چرا کسی راجع به دوست دخترها و همسران فوتبالیست های حاضر در یورو 2012 صحبتی نمی کند. بخاطر مراقبت های همین نازنینان است که ما از تماشای این مسابقات لذت می بریم.
خوب حالا که مجاب شدیم که باید از این نازنینان قدردانی کرد کلکسیونی بی نظیر مشتمل بر 28 عکس ناز از نازترین این همسران و دوست دخترهای فوتبالیست ها را به شما تقدیم می کنیم.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

۱۳۹۱ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

انتقام دانمارک از آلمان در فوتبال سکسی

گرچه آلمان ها با شکست 2 بر 1 دانمارک مانع صعود این تیم به مرحله بعدی یورو 2012 شدند اما تیم ملی زنان شهوت ران (!) دانمارک انتقام سختی از آلمان ها گرفت.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۹, دوشنبه

بی غیرتا حیا کنین

بی غیرتا حیا کنین؟! اوه، ببخشید. یک لحظه از خود بیخود شدیم. نه اینکه فکر کنید نارنجی نیوز دلبستگی خاصی به نارنجی پوش های یورو 2012 داشت، نه. دلمان به حال این طفل معصوم می سوزد. خودتان ببینید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

نیمه برهنگی در یورو 2012 تمامی ندارد

عکسی که در آن یکی از هواداران تیم ملی ایرلند در حال لیسیدن سینه هوادار تیم ملی کرواسی است آنقدر در اینترنت چرخید و چرخید تا خبرش به مادر بیچاره او رسید و شوکه اش کرد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۷, شنبه

ویدیوی پشت صحنه عکاسی از ایرینا شایک در مجله GQ

حالا که کریس رونالدو درگیر یورو 2012 است ایرینا شایک فرصت را غنیمت شمرده تا چند عکس جلف برای نسخه آلمانی مجله GQ بگیرد. اغراق نیست اگر بگوییم این خفن ترین عکس هایی است که ایرینا تا بحال گرفته است. ویدیوی پشت صحنه عکاسی از او را در ادامه مطلب ببینید.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

فوتبال مقعدی ! ویدیوی جنجالی از اردوی تیم ملی سوئد

سوئدی ها که تیم ملی شان باید امروز به مصاف تیم ملی انگلیس برود بشدت از رفتار بازیکنان این تیم که دروازه بان ذخیره شان را مجبور کردند باسن لختش را به عنوان هدف تمرینی در اختیار آنها قرار دهد عصبانی هستند.

۱۳۹۱ خرداد ۲۵, پنجشنبه

فیلم تمرینات ریکاوری و استخر تیم ملی انگلیس بعد از بازی با فرانسه

در دنیای فوتبال این چیزی معمول است که تیم ها روز بعد از بازی هایشان را به تمرینات ریکاوری، سونا و استخر بپردازند. اما چیزی که چندان معمول نیست فیلمبرداری و عکسبرداری از آن است.
ویدیویی که در ادامه می آید الکس اوکسلید چمبرلین ، جو هارت و استیون جرارد را در استخر هتل تیم ملی انگلیس نشان می دهد.

۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

عکس های تعطیلات ساحلی مایکل کریک

در حالیکه تیم ملی انگلیس با مصدومیت فرانک لمپارد از ناحیه ران خلاء یک هافبک با تجربه را احساس می کند مایکل کریک که از قبول نیمکت نشینی سر باز زد بشدت مشغول خوش گذرانی به همراه خانواده اش در باربادوس است.

۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

یواخیم لو عزیز، چرا دماغت را می خوری؟!

وقتی آدم یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان را می بیند از زکاوت، زیرکی، استعداد و هوش او لذت می برد. جدا از اینکه او خیلی خوش تیپ هم هست. همه این ها باعث می شود از این پرسش شب ها خوابمان نبرد: چرا یوگی همیشه دماغش را در می آورد و می خورد؟!
هشدار: ویدیوهایی که در ادامه می آیند ممکن است برای شما چندش آور باشد.

۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

روایت تصویری خاص بازی های لهستان – یونان ، روسیه – چک ، هلند – دانمارک و آلمان - پرتغال

می خواهیم چهار بازی اول به همراه حواشی بیرون بازی را به روایت تصویر مرور کنیم. پس همراه شوید.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

یورو 2012 را گ.....


گروه فمن را که یادتان هست؟ همان زنانی که برای اعتراض به موضوعات مختلف در محل های عمومی برهنه می شوند و یا بعبارت ساده تر تظاهرات برهنه ترتیب می دهند. اگر یادتان باشد گفته بودیم که آنها اوکراینی هستند و حالا که جام ملت های اروپا به اوکراین رفته بهترین فرصت برای آنهاست که دوباره خودی نشان دهند.
اینا شوچنکو یکی از فعالان این گروه در جریان نمایش عمومی جام در یکی از میادین اصلی شهر دنیپروپترووسک اوکراین در حالیکه قصد داشت جام را بگیرد دستگیر شد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

بدترین دوست پسر آمریکا

این آقا که دوست پسر آن خانم است یک روز از کارش زده و به کمک کلید یدکی که داشته در آپارتمان خانم مخفی شده و البته یک ماسک هم روی صورتش گذاشته تا مثل دزدها به نظر برسد. برای چه؟ چون می خواسته شوخی کند و فیلمش را روی یوتیوب بگذارد.
اما حالا به او لقب بدترین دوست پسر آمریکا را داده اند.

۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

کلکسیون عکس های یولانته کابائو ، همسر وسلی اشنایدر

یولانته کابائو فن کاسبرگن معروف به یو بازیگری آلمانی – اسپانیایی است که در جزیره ایبیزای اسپانیا بدنیا آمده است. او ابتدا در 7 آوریل 2010 در آمستردام هلند با وسلی اشنایدر ازدواج کرد، سپس مراسم ازدواج دیگری در 17 جولای همان سال در کلیسایی در ایتالیا برگزار کردند.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۱۸, پنجشنبه

خوابگاه های دانشجویی همه جای دنیا عین هم هستند

اگر گذرتان به دانشگاه خورده باشد و مجبور شده باشید چند سالی را در خوابگاه های دانشجویی سپری کنید حتما هیچ وقت کثیفی و شلختگی آنجا را از یاد نخواهید برد. اما باز هم خیال نکنید که این جور چیزها مختص ایران است.
ویدیوی زیر یک نسخه طنز و طبیعتا اغراق شده از وضعیت خوابگاه های دانشجویی در آمریکاست اما فراموش نکنید که طنزها نیز ریشه در واقعیت دارند.

۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

رزی هانتینگتون ویتلی هم به جمع بازیگرانی که عکس نیمه برهنه می گیرند اضافه شد

روزی که عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو منتشر شد اولین کسی نبود که چنین کاری می کرد، چنانچه در متن همان خبر بصورت موازی وضعیت او را با ایوان ریچل وود مقایسه کردیم، و البته آخرین آنها هم نخواهد بود. جدیدترین نمونه آن رزی هانتینگتون ویتلی است.
باور اینکه رزی هانتینگتون ویتلی ستاره فیلم Transformers تا این اندازه سکسی شود سخت است اما چه باور بکنیم و چه نه عکس های او برای مجله Vs [بویژه عکسی که سینه اش در آن نمایان است] گویای همه چیز است.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

سوتی های جالب بازیکنان منچسترسیتی در ساخت تیزر تبلیغاتی

باشگاه منچسترسیتی می خواهد هوادارانش پیراهن فصل آینده این تیم در بازی های داخل و خارج خانه را انتخاب کنند. برای تبلیغ این موضوع آنها از جو هارت، ماریو بالوتلی، داوید سیلوا، وینسنت کمپانی و سمیر نصری دعوت به همکاری کردند اما فکرش را هم نمی کردند که آنها اینقدر بی استعداد باشند! 

۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

عکس های میراندا کر برای تبلیغ لباس زیر

میراندا کر اخیرا رازهای داشتن چنین بدن شورانگیزی را فاش کرد: انجام یوگا هر روز صبح و داشتن تغذیه فوق سالم. و حالا او در حال چیدن حاصل دست رنجش است.
این مدل استرالیایی برای تبلیغ محصولات جدید برند Victoria's Secret چند عکس با لباس زیر گرفته است.

۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

وقتی دوربین تلویزیون سراغتان آمد زیاد ذوق زده نشوید!


این ویدیو مثلا قرار بوده یک گزارش مردمی از وضعیت نابسامان فاضلاب شهری و آب گرفتگی در معابر روسیه باشد. اما چیزی که باعث شده در اینجا قرارش دهیم اتفاق خنده داری است که در آن می افتد. خودتان ببینید مزه اش بیشتر است.

۱۳۹۱ خرداد ۱۳, شنبه

عکس های سکسی سارا جین آندروود برای مجله Men's Fitness + ویدیوی پشت صحنه

عکس های سکسی سارا جین آندروود مدل و بازیگر 28 ساله آمریکایی زینت بخش نسخه این ماه مجله Men's Fitness شده است. خود او به اندازه کافی سکسی هست، نشان به آن نشان که یکبار در سال 2006 بعنوان همبازی (Playmate) ماه مجله Playboy انتخاب شد و در سال 2007 عنوان "همبازی سال" را از آن خود کرد. اما عکاس این مجله برای محکم کاری بیشتر عکس ها را از زاویه ای خاص گرفته است!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

حضور کیت آپتون مایو پوش در تبلیغ شرکت ماهواره ای!

ما به کسانی که این ویدیو را بارها و بارها نگاه می کنند تا بفهمند داستان از چه قرار است حق می دهیم. وقتی کیت آپتون با مایوی فیروزه ای در کنار اقیانوس نیلگون این طور عشوه می ریزد تشخیص اینکه این یک ویدیوی تبلیغاتی است کمی سخت می شود.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...