۱۳۹۱ خرداد ۱۰, چهارشنبه

توپ جمع کن به این میگن

یکی از تفاوت های فوتبال ایران با سایر نقاط دنیا در توپ جمع کن های آنهاست. البته در مورد جنسیت توپ جمع کن ها صحبت نمی کنیم بلکه در مورد کیفیت کار آنها سخن می گوییم. در حالیکه در فوتبال ایران به توپ جمع کن ها آموزش می دهند که در مواقعی که تیمشان جلو است در دادن توپ تاخیر کنند در برزیل انجام وظیفه این دختر توپ جمع کن یک شبه او را معروف و راهی برنامه های تلویزیونی کرد.

۱۳۹۱ خرداد ۹, سه‌شنبه

عکس های سکسی پشت صحنه موزیک ویدیوی جدید ریحانا

احتمالا موزیک ویدیوی جدید ریحانا، Where Have You Been?، را دیده اید. این ویدیو این روزها بسیار تو بورس است و از شبکه های مختلف پی در پی پخش می شود. اما خود ویدیو آنقدرها که عکس های پشت صحنه سکسی هستند، سکسی نیست. در این عکس ها می بینید که ریحانا تا مرز نیمه برهنگی پیش رفته است.

لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

شبیه سازی فوق العاده طبیعی بازی Skyrim در واقعیت


بازی Skyrim یکی از پر فروش ترین بازی های کنسول ایکس باکس است و تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. هر چند مرسوم است که بازی های کامپیوتری از روی واقعیت یا فیلم های سینمایی ساخته شوند اما درست کردن یک واقعیت مشابه بازی های کامپیوتری شاهکاری است که فردی وونگ آن را خلق کرده است.

۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

کلکسیون عکس های کیم کارداشیان در آوریل 2012

کافیست کیم کارداشیان پایش را بیرون بگذارد تا عکاسان و دوربین ها بسوی او هجوم بیاورند. از این رو اغراق نیست اگر بگوییم در ماه هزاران عکس از او گرفته می شود. این را در کنار عکس هایی که خودش در صفحه توییترش می گذارد قرار دهید تا ببینید چه شرایطی برقرار است. نارنجی نیوز از این میان تعدادی از بهترین ها را گلچین کرده و تقدیم می کند.

۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

یک انیمیشن جالب به مناسبت آغاز دور جدید طرح امنیت اخلاقی

اجرای طرح برخورد با بدحجابی، بدپوششی و مانکن های لباس های مبتذل چند سالی است که در تهران آغاز شده است و دور جدید اجرای آن نیز بنا به خواست مردم انجام می شود. این جمله را نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است. به همین مناسبت شما را دعوت به دیدن یک انیمیشن جالب در مورد گشت ارشاد می کنیم.

۱۳۹۱ خرداد ۵, جمعه

عکس های نیمه برهنه بار رافائلی برای مجله Elle + ویدیوی پشت صحنه


بار رافائلی سوپر مدل اسرائیلی هدیه این ماه نسخه اسپانیایی مجله Elle به خوانندگانش است. در این عکس ها او یا مایوی دو تکه به تن دارد، یا یک تکه مایوی دو تکه را به تن دارد و یا اصلا مایو ندارد!
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

اگر فکر می کنید جاده های ایران غیر استانداردترین جاده های جهانند نگاهی به این ویدیو بیندازید

احتمالا شما هم از آن دست آدم هایی هستید که هر موقع اوضاع در جاده های کشور بر وفق مرادتان پیش نرود این جمله که "جاده های ایران غیراستانداردترین جاده های جهان اند" را به زبان می آورید. البته شاید در خیلی از اوقات هم حق با شما باشد، چون به هر حال آمار بالاترین مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای نمی تواند تنها تقصیر راننده ها و خودروها باشد. اما لااقل با دیدن این ویدیو که مربوط به کشور نروژ است کمی اعتماد به نفس پیدا می کنید.

۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه

عکس های لب ساحلی لیان رایمز

برای خیلی از خانم ها همین که در سالگرد ازدواجشان به رستورانی بروند و شبی را خوش بگذرانند اتفاقی رویایی به شمار می رود و آنها را راضی می کند. اما وقتی نوبت به لیان رایمز و ادی سیبریان برسد قضیه کمی فرق خواهد کرد، چرا که آنها وقت، انرژی و صد البته پول بیشتری صرف این کار می کنند.
این بازیگر و خواننده کانتری برای جشن سالگرد ازدواج به همراه شوهرش راهی مکزیک شد.

۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه

خوشحالی منشوری بازیکنان منچسترسیتی با عکاس زن پس از قهرمانی


این زنی که این طور باسن به هوا مانده، شارون لثم عکاس باشگاه منچستر سیتی است. وقتی در لیگ یک کشور قانون مترقی منشور اخلاقی رعایت نشود چنین عواقبی نیز خواهد داشت!

۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

عکس های فوق سکسی جنیفر نیکول لی، لب استخر

چند باری اسم جنیفر نیکول لی به چشممان خورده بود اما توجه چندانی به او نمی کردیم تا اینکه ... .
جدا از اینکه او اندام مناسبی دارد به نظر ابایی هم از نشان دادن آن ندارد. با توجه به اینکه این عکس ها از زوایای مختلفی گرفته شده دیگر نیازی به هیچ توضیحی نمانده جز اینکه این ها چیزی فراتر از عکس سکسی هستند، چیزی در حد فوق سکسی!
لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

کیت آپتون خرگوش می شود


در این ویدیو کیت آپتون نقش خرگوشی را بازی می کند که هم گوش دارد و هم دم، هویج هم می خورد. تنها تفاوت آن این است که خرگوش ما لباس زیر دارد!

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

عکس های جلف در کنار ساحل میامی

این عکس های جلف در ساحل میامی مربوط به آلبوم خانوادگی نیستند بلکه در حقیقت تبلیغ یک شوی تلویزیونی هستند. شوی واقعیت نما (reality show) ی کاتالینا بزودی از شبکه CW برای آمریکایی ها پخش خواهد شد اما اعضای این تیم که طاقت رسیدن آن موعد را ندارند از همین الان دست به کار شده اند تا به همه بگویند در این شو چه خبر خواهد بود.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

آموزش دی جی

البته درست تر این است که بجای آموزش دی جی بگوییم مشاهده زنده یک آهنگ دی جی.
جدا از فوق العاده بودن آهنگ، تخصص و مهارت ریکاردو بتی نوازنده آن چشم نواز است.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

عکس بوسه عاشقانه کریس رونالدو و دوست دخترش ایرینا شایک

کریس رونالدو و ایرینا شایک نزدیک به دو سال هست که با هم رابطه دارند اما به ندرت می توان تصاویری از آنها در محافل عمومی شکار کرد، چه رسد به عکس بوسه عاشقانه از لب. حال که این فرصت پیش آمده آن را از دست ندهید.
به گزارش نارنجی نیوز این دو ستاره خوش تیپ که برای تماشای مسابقه راجر فدرر و یانکو تیپسارویچ در چارچوب رقابت های تنیس آزاد مادرید به استادیوم رفته بودند لحظه ای از هم دست نمی کشیدند.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

یک کلیپ خنده دار از سقوط آزاد

این یک مهمانی است که در آن موسیقی پخش می شود و همه خوشحالند. البته اینکه حضار سلامت روانی دارند یا نه چیزی است که شما بعد از دیدن کلیپ باید راجع به آن قضاوت کنید! به هر حال یکی از آنها که خیلی سرخوش است تصمیم می گیرد پرشی روی حضار داشته باشد اما فراموش کرده که این جور کارها را در کنسرت ها انجام می دهند نه با 4 نفر آدم این مدلی. در نتیجه پرش او به سقوط آزاد تبدیل می شود. این ویدیوی کوتاه را حتما ببینید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

کلکسیونی از سکسی ترین عکس های کلی بروک

کلی بروک در سراسر دنیا بخاطر منحنی های بدنش شهره است و حتی اخیرا پیشنهاد طراحی لباس زیر برای برند New Look را پذیرفته است چرا که به گفته خودش پیدا کردن یک چیز مناسب برای زنانی که نیم تنه بالایی شان بزرگ باشد سخت شده است. در ادامه کلکسیونی از عکس های متداول او را می گذاریم که چون عکس های متداول او همگی سکسی و یا نیمه برهنه هستند تماشای آنها را تنها با رعایت محدودیت سنی توصیه می کنیم.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

فیلم رختکن تیم چلسی

بعد از فیلم هایی که از رختکن رئال مادرید توسط شبکه این باشگاه منتشر شد حالا نوبت به شبکه چلسی رسیده که این تصاویر را پس از قهرمانی در FA Cup بیرون بدهد.
دیدیر دروگبا مشغول مصاحبه است، برانیسلاو ایوانوویچ تمرین رقص می کند، فرناندو تورس با موبایلش سرگرم است و جان اوبی میکل با یک شورت این طرف و آن طرف می رود.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

عکس های مبتذل پائولینا گرتزکی همچنان ادامه دارد، یکی این دختر وین گرتزکی را جمع کند!

پائولینا گرتزکی دختر وین گرتزکی، ستاره افسانه ای هاکی روی یخ کانادا، یکبار دیگر با آبروی خانواده اش بازی کرد. این دختر 23 ساله که بازیگر و خواننده است سال گذشته بنا بر فشار پدرش صفحه توییترش را تعطیل کرد. اما حالا دوباره عکس های مبتذلی از مشروب پارتی آخر هفته او با دوستانش و عکس های جلف او با پسرها دوباره نامش را بر سر زبان ها انداخته است.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

خواب گربه کوچک و محبت گربه مادر

مهر و محبت مادری نه فقط میان انسان ها که در میان حیوانات نیز دیده می شود. یک ویدیوی بسیار زیبا از گربه نوزادی که کابوس می بیند و واکنشی که مادرش نشان می دهد هدیه دیگر امروز ماست.

هدیه روز مادر: یک ویدیوی تاثیرگذار

توصیه می کنیم اکنون که در حال و هوای روز مادریم این ویدیو را حتما ببینید. یک ویدیوی بسیار تاثیرگذار که حتی ممکن است چشمتان را خیس کند.
واقعا ربط دادن موضوع المپیک و مادر کار شاقی بوده که در تبلیغ P&G به این خوبی صورت گرفته است.
مادر بودن سخت ترین کار دنیاست. اما در عین حال بهترین آنها هم هست.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

خلبان شهبازی کار بزرگتری انجام داده یا خلبانان فرودگاه بیلبائوی اسپانیا؟

همه در جریان مهارت خلبان شهبازی که هواپیمای مسافربری مسکو - تهران را بدون چرخ در فرودگاه مهرآباد به زمین نشاند قرار داریم. اما نگاهی به این ویدیو بیندازید تا این پرسش در ذهن شما هم ایجاد شود:"کار خلبان ایرانی بزرگتر است یا کار خلبانان غیر ایرانی؟"
فراموش نکنید که بادهای سهمگین یک شرایط دائمی در فرودگاه بیلبائوی اسپانیاست و خلبانان هر روز در بلند شدن و نشستن با این شرایط روبرو هستند.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

وقتی سینه بند ماریا فاولر در گردش ساحلی اش به پایین می لغزد

ماریا فاولر ستاره شوی تلویزیونی TOWIE کسی نیست که به جایی برود و مورد توجه قرار نگیرد چه برسد به اینکه آنجا ساحل پوئرتو بانوس باشد و ماریا مایوپوش. حال چه اتفاقی می افتد اگر در چنین شرایطی سینه بند او آرام آرام به پایین بلغزد و او با دیدن چهره حاضران که هر آن منتظر لحظه موعود بودند بفهمد چه شده است؟!
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

و حالا... فیلم های چیزدار از رختکن رئال مادرید

پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید مقابل سویا در هفته گذشته، این تیم را در آستانه قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا قرار داد. اما به نظر می رسد بازیکنان رئال تصمیم دارند تا دو هفته آینده به ازای هر برد یک جشن قهرمانی بگیرند. دفعه قبل عکس هایی از رختکن رئال مادرید برایتان داشتیم. این بار دوربین شبکه رئال مادرید به داخل رختکن رفته است و تصاویری را ثبت کرده که کمتر دیده اید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۶, شنبه

به نظر شما بی بی سی فارسی اجازه چنین کارهایی را می دهد؟

با وجود مدت زمان نسبتا زیادی که از راه اندازی تلویزیون فارسی بی بی سی می گذرد همچنان خشکی رفتار و گفتار در میان مجریان این شبکه به چشم می خورد و بجز در مواردی چند حتی آنها چندان اجازه مزه پرانی به دیگران را هم نمی دهند. حال تصور کنید چنین اتفاقی در بی بی سی فارسی رخ می داد. فکر می کنید واکنش آنها چه بود؟

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

پاسخ نارنجی نیوز به نامه رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کافه سینما

نامه سراسر بی مبنا و بی منطق رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به قدری آزار دهنده است که کمتر کسی که ذره ای علاقه به سینما داشته باشد و برنامه هفت را دیده باشد می تواند در برابرش سکوت کند. نارنجی نیوز نیز بر آن شد تا به شیوه ای مشابه نگارنده (ها) ی این نامه به آن پاسخ دهد. متن هر دو نامه به همراه دیگر نظرات را در اینجا بخوانید.


نارنجی نیوز بدین وسیله مراتب سپاس گذاری و قدردانی خود را از اظهار لطف کاربران کافه سینما اعلام می دارد.

دوست داری با من بیای تو رختخواب؟! ... اشعار سکسی کیم کارداشیان در یک ویدیوی خانگی

البته برای کسی که شهرتش را از لو رفتن فیلم سکسش بدست آورده چنین چیزهایی اصلا عجیب نیست.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

شوت شدن دختر توسط هواپیما

یکی از تفریحات مردم در ساحل سنت مارتن این است که خود را در مسیر جریان شدید هوای خروجی از موتور جت های فرودگاه شاهزاده جولیانا قرار دهند. اما گویا کسی این دختر را در مورد میزان نیرویی که وارد می شود و اینکه باید محکم تر به فنس ها بچسبد توجیه نکرده بود. 

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

فرشته های زمینی + ویدیوی پشت صحنه

Victoria's Secret بهتر از هر کسی می داند چگونه توجهات را جلب کند. وقتی آنها برای تبلیغ سینه بند جدید خود از مایکل بی می خواهند به کمک سه فرشته بلوند در سواحل میامی کلیپ تبلیغاتی درست کند فکر می کنید چه اتفاقی بیفتد؟

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

حرکتی که نمونه اش را فقط در میکرو و سگا دیده اید

ویدیوی حرکتی که در ادامه می بینید به قدری خارق العاده است که ما را به یاد بازی های میکرو و سگا انداخت. حتی در پلی استیشن هم حرکتی این قدر اغراق آمیز به یاد نیاوردیم. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...