۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

عکس های چیزدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رختکن رئال مادرید

همه عکس هایی که در ادامه می آیند یک چیزی دارند. حالا تعبیر شما از چیز چیست به خودتان مربوط است اما چیز از نظر ما هر چیزی می تواند باشد حتی چیزهایی که در این عکس ها قابل رویتند!
به هر صورت نارنجی نیوز بد نمی بیند که فوتبال دوستان یکبار هم که شده فوتبال را از زاویه چیزدارش ببینند.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

8 دقیقه ای که نباید ببینید: سکانس هایی از فیلم توقیف شده زندگی خصوصی

نیازی نیست که خیلی اهل سینما باشید تا از اتفاقاتی که برای فیلم زندگی خصوصی رخ داد باخبر گردید. جنجال اکران نوروزی این فیلم، تجمع اعتراضی انصار حزب الله، سخنرانی احمد خاتمی امام جمعه تهران و نهایتا پایین کشیده شدن این فیلم از سینماها شرایطی فراتر از مسائل سینمایی برای این فیلم رقم زد.
با توجه به اینکه احتمال این وجود دارد که این فیلم هرگز در شبکه نمایش خانگی توزیع نگردد شاید برای کسانی که این فیلم را ندیده اند دیدن چند سکانس ملتهب آن جالب باشد. 

۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

وای به روزی که کیت آپتون راهبه شود + ویدیو

بازی کیت آپتون در نقش خواهر برنیس در فیلم The Three Stooges صدای یک گروه مذهبی آمریکایی را درآورد. آنها معتقدند که این نقش نه تنها حالت طنز ندارد بلکه چهره ای گناهکار از راهبه ها نشان می دهد.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

بهترین، زیباترین، جالب ترین، بامزه ترین، جنجالی ترین، قشنگ ترین و ... ترین ویدیوهای یوتیوب در نارنجی نیوز

سلام. تاکنون در بسیاری از خبرهایمان از ویدیوهای موجود در یوتیوب استفاده نموده ایم تا خبر به شکل کامل تری خدمتتان ارائه گردد. اما یوتیوب پر از ویدیوهایی که جنبه خبری ناچیزی دارد یا ممکن است حتی نداشته باشد، اما دیدن آنها خالی از لطف نیست.
از این رو پروژه جدیدی را تعریف کرده و بزودی آغاز خواهیم نمود: پروژه نارنجی تیوب.

از این پس در تلاش خواهیم بود تا در کنار حفظ روند فعلی، به طور مرتب دیدنی ترین ویدیوهای یوتیوب را با کمترین توضیح معرفی کنیم. این ویدیوها با عنوان نارنجی تیوب برچسب گذاری خواهند شد تا پالایش این دسته، از ویدیوهایی که در جریان خبرها مورد استفاده قرار می گیرد تسهیل گردد.
 طبیعی است که تعداد ویدیوهای معرفی شده توسط نارنجی نیوز با تعداد ویدیوهای جالب موجود در یوتیوب، که هر روز نیز به تعداد آن افزوده می شود، قابل قیاس نیست اما سعی می کنیم ویدیوهایی را معرفی کنیم که ارزش وقتتان را داشته باشد. بدیهی است که از معرفی ویدیوهای جالب توسط شما استقبال می کنیم.
با نارنجی نیوز همراه باشید.  

۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

سه تبلیغ جالب برای آدیداس، پپسی و سیتروئن با حضور بسیاری از شخصیت های معروف

حضور افراد معروف در تبلیغ برای برندهای مختلف امری رایج در دنیای امروز به شمار می رود. نارنجی نیوز سه نمونه از جالب ترین آنها را اینجا برایتان گرد هم آورده است. مجموعا در این تبلیغات مشاهیری چون لیونل مسی، دیوید بکام، کتی پری، دیدیر دروگبا، سرجیو آگوئرو، فرناندو تورس، فرانک لمپارد، جک ویلشر، چمبرلین، سانیا و سونگ را خواهید دید.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

عکس های لب ساحلی کامرون دیاز: نارنجی مایو!

او مثل تراکتور بدن سازی می کند و در نتیجه دیدن چنین بدن عضلانی از او چندان دور از ذهن نیست. و حالا کامرون دیاز به بهانه تعطیلات آخر هفته در میامی اندام فوق العاده اش را با دیگران به اشتراک می گذارد.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه

کلکسیونی بی نظیر از عجیب ترین آفتاب سوختگی ها و برنزه کردن های جهان

چندی پیش در مورد علاقه ایرینا شایک به داشتن خط برنزگی باریک صحبت کردیم. اما بازار داغ برنزگی و خط برنزگی های عجیب و غریب که این روزها در سواحل آمریکا و مناطق دیگر صحنه های بد منظری را ایجاد کرده را موضوع خبر امروز قرار دادیم. بیشتر این افراد آدم های معروفی نیستند اما شاید خط برنزگی عجیب آنها باعث معروفیتشان شود.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

عکس های لب ساحلی ابی کراوچ، همسر پیتر کراوچ

با اندامی مثل این، ابی کراوچ همیشه توجهات را به خود جلب می کند. چه برسد به حالا که همین بغل گوش خودمان در دبی خودنمایی می کند.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

اگر دارید چیزی می خورید اکیدا توصیه می کنیم این ویدیو را نبینید

احتمالا صحنه ای که پیش از شروع بازی رفت تیم های آپوئل نیکوزیا و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رخ داده را ندیده اید. نارنجی نیوز اکیدا توصیه می کند که اگر مشغول خوردن چیزی هستید یا از آن دست آدم هایی هستید که دیدن چنین تصاویری باعث می شود استفراغتان بگیرد روی ادامه مطلب کلیک نکنید. به هر صورت این شاهکاری است که ایکر کاسیاس خلق کرده و ما بی تقصیریم.

۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

کلکسیون عکس های لب ساحلی ریتا راسیچ

شاید مردان زیادی باشند که چشم به او دارند اما او می خواهد نشان دهد که فقط به یک مرد چشم دارد. این تهیه کننده 51 ساله با بدن فوق العاده اش همه را در میامی شگفت زده کرده است.

۱۳۹۱ فروردین ۲۶, شنبه

این بار شکایت توانست جلوی تبلیغی که در آن زنان، نیمه برهنه یا از پشت برهنه هستند را بگیرد

اگر دفعه قبل از خبرمان ناراحت شدید این بار خبر خوشی برایتان داریم. به فروشگاه لباس American Apparel نسبت به استفاده استثماری از تصاویر زنان هشدار داده شد.
زنانی که برای تبلیغات شلوار، جوراب و ژاکت با آنها همکاری کرده اند یا سینه شان برهنه است یا باسنشان.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

حضور ریحانا در هتلی که زک افرون نیمه برهنه با شلوار شورت نما در آن حضور داشت

در میان این همه هتل در سیدنی، ریحانا و زک افرون دقیقا به یک هتل رفتند. این عکس ها بطور مخفیانه از این دو سوپر استار 24 ساله در حال استراحت در بالکن هتل مجللشان گرفته شده است.
به نظر می رسید که گرما حسابی روی زک اثر گذاشته بود چرا که پیراهنش را در آورده بود.

۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

تحریم تبلیغ کیت آپتون توسط تلویزیون های آمریکا + ویدیو

تعدادی از شبکه های تلویزیونی آمریکا تبلیغ کیت آپتون برای برند لباس Zoo York را تحریم کردند. توجیه آنها اینست که این تبلیغ برای تلویزیون بیش از حد تحریک برانگیز است. MTV و Turner Entertainment از جمله این شبکه ها هستند.

۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

کفش فروشی به روش ایرینا شایک

خبر خوب برای طرفداران ایرینا شایک اینکه به مناسبت تبلیغات او برای برند اسپانیایی کفش XTi یک عالمه عکس و یک مصاحبه جدید برایتان داریم.

۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

لو رفتن فیلم سکس چارلیز ترون + ویدیو

جنجال لو رفتن فیلم سکس کیم کارداشیان و پاریس هیلتون کم بود، حالا چارلیز ترون هم اضافه شد. این برنده جایزه اسکار در فیلم موبایلی که توسط سایت Funny Or Die منتشر شده دیده می شود. پیش از این چند سایت این خبر را اعلام کرده بودند که ترون بعد از مصاحبه با این سایت تلفن همراهش را در دفتر آنها جا گذاشته اما آنها بجای پس دادن آن، به جستجوی در گوشی او پرداخته و این فیلم را پیدا کرده اند.

۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه

برهنه شدن تعدادی از زنان ایرانی در حمایت از علیا ماجده المهدی و گلشیفته فراهانی + ویدیو

تعدادی از زنان ایرانی به نشانه اعتراض به تبعیض جنسیتی در ایران ویدیویی از خود بصورت نیمه برهنه تهیه کرده اند. این زنان که همگی مقیم اروپا هستند در حالی برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده اند که هریک پیامی اعتراضی سر می دهند، پیام هایی از قبیل "اعتقاد به برابری زن و مرد" و "فکر من، بدن من، انتخاب من".
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

آغاز دوران مردانگی زک افرون با سکانس سکس بخارآلودش با تیلور شیلینگ در فیلم The Lucky One + ویدیو

بی شک اکران فیلم The Lucky One نوشته ی نیکولاس اسپارک پایانی خواهد بود بر دوره معصومیت نوجوانی زک افرون و آغاز دوران سکس آلود او در فیلم های گوناگون. مدرک ما سکانس معروف سکس در حمام است.

۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

تهدید به قتل استاد و فحاشی با رکیک ترین الفاظ ممکن وسط کلاس درس + ویدیو

دانشجویی در فلوریدا پس از تهدید به قتل استاد و استفاده از الفاظ رکیک وسط کلاس درس روانه بیمارستان شد.
جوناتا کر دانشجوی کلاسی که در آن استاد مشغول تدریس نظریه تکامل بود بطور مکرر می پرسید:"تکامل چگونه سیاه پوستان را می کشد؟" و پاسخ استاد که تکامل کسی را "نمی کشد" او را مجاب نمی کرد.
او نهایتا کنترل اعصابش را از دست می دهد و شروع به فریاد زدن و حمله به دانشجویان دیگر می کند تا اینکه نهایتا پلیس وارد عمل شده و او را می برد.
فیلمی که در ادامه می بینید توسط همکلاسی های او گرفته و در یوتیوب قرار داده شده است.

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

جوانا کروپا ثابت کرد که چرا بعنوان سکسی ترین مدل لباس شنا پوش جهان انتخاب شده است

مجله Playboy او را بعنوان سکسی ترین مدل لباس شنا پوش جهان معرفی کرد بنابراین جای تعجب نیست که او بخواهد مشتاقانه در سواحل عرض اندام کند.
این مدل لهستانی در حالی در سواحل میامی والیبال بازی می کرد که تمام نگاه ها را متوجه خود کرده و حسادت بسیاری را برانگیخته بود.

۱۳۹۱ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

مصاحبه و عکس های ناگور آرانبورو، همسر ژابی آلونسو، در مجله El Mundo

مهمان ویژه نسخه گذشته مجله El Mundo، ناگور آرانبورو همسر ژابی آلونسو بود که ضمن استفاده از بدن او برای نمایش تعدادی از مدهای بهاره با او راجع به همکاری اش با برند آرایشی Serum 7 نیز صحبت شد.
او مثل همیشه زیبا به نظر می رسید.

۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

اثباتی بر ناهنجار بودن فیلم Spring Breakers

در مطلب قبل گفتیم که فیلم Spring Breakers بدلیل داشتن تعداد زیادی صحنه های بدمستی و برهنگی جزو فیلم های ناهنجار به حساب می آید. عکس هایی که در ادامه می آیند دلیلی است بر این مدعا.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...