۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

عکس های ونسا هاجنز، سلنا گومز و اشلی بنسون با مایوهای رنگارنگ سر صحنه فیلمبرداری فیلم Spring Breakers

از زمانیکه فیلمبرداری Spring Breakers آغاز شده ونسا هاجنز به ندرت چیزی بجز مایو به تن داشته است. عکس های زیر سر صحنه فیلمبرداری در سواحل تامپا از او و همبازی هایش گرفته شده است.

۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

دوست دارید ساندویچ خوردن کیت آپتون را ببینید؟ + ویدیو

دیگر چه کسی به دوست پسر احتیاج دارد وقتی یک برگر می تواند شما را اینقدر داغ کند؟
Carl’s Jr. و  Hardee’sبرای تبلیغ فست فود Southwest Patty Melt تصمیم گرفتند که از کیت آپتون استفاده کنند تا بیشتر دهان بینندگان را آب بیندازند.

۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

آشنایی با زنی که هم دل فوتبالیست ها را برده و هم برلوسکونی را اسیر خود کرده: ونزوئلایی ها هم بد تیکه هایی نیستند!

با چنین بدن خوش فرم، شکم صاف، پاهای برنزه و مایوی براقی که آیدا یسپیکا دارد عجیب نیست که اینطور مثل ستاره در ساحل بدرخشد.
تصاویر زیر در سواحل هندوراس از او گرفته شده است. دلیل سفرش حضور در یک شوی تلویزیونی ایتالیایی به نام "جزیره مشهور" است.

۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

خواننده روی سن، طرفدارها توی استخر؛ کنسرت اینجوری دوست دارید؟

کنسرت گروه انگلیسی The Wanted در لاس وگاس و در استخر برگزار گردید. تصاویری که در ادامه آمده گوشه هایی است از آنچه در این کنسرت رخ داد.

۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

شکایت هم نتوانست جلوی تبلیغی که در آن زنان نیمه برهنه رفتارهای شهوانی انجام می دهند را بگیرد + ویدیو

تبلیغی که برای شرکت تولید لباس های زیر زنانه Agent Provocateur تهیه شده و در آن چهار زن بسیار کم لباس یک زن دیگر را در خانه اش می ربایند از سوی "مرجع استانداردهای تبلیغاتی" تبرئه شد.
این تصمیم در حالی گرفته شد که یک نفر از بینندگان این تبلیغ به دلیل "فضای ضد زن و اضطراب آور" آن دست به شکایت علیه این تبلیغ زده بود اما این مرجع با رد این اتهام، احتمال اینکه این تبلیغ موجب رنجش کسی شود را کم دانست. این مرجع تنها پس از دریافت همین یک شکایت دست به تحقیقات در مورد این تبلیغ زد و نهایتا تصمیمش را اعلام کرد.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

عکس های لب ساحلی ایرینا شایک / روز دوم

کسی هست که قبول نداشته باشد کریستیانو رونالدو مرد خوش شانسی است؟ چرا که ایرینا شایک، دوست دختر او امروز نیز نگاه ها را در میامی متوجه خود کرد.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۶, یکشنبه

عکس های لب ساحلی ایرینا شایک

چه کریس رونالدو همراه او باشد و چه نباشد، چه مشغول مدل بودن باشد و چه نباشد، ایرینا شایک از یک کار دست نمی کشد: مایو پوشیدن!
مجموعه عکس های زیر حاصل سفر کوتاه او به میامی است که در این سفر دوستش ان ویالیتسینا معروف به ان وی نیز همراه او بود.

۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

کلکسیون عکس های کلی بروک: هر روز سکسی تر از دیروز

کلی بروک مدل و هنرپیشه انگلیسی و مجری برنامه‌های تلویزیونی است که درسال ۲۰۰۵ در نظر سنجی مجله FHM به عنوان سکسی‌ترین زن جهان انتخاب شد. همین توضیح انگیزه کافی را برای مرور عکس های او به نارنجی نیوز داد.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۴, جمعه

این مطلب را بخوانید ولی لطفا شما این کار را انجام ندهید + ویدیو

یک کار دیوانه وار که توسط جوانان کلید خورده و نامش را "چالش دارچین" گذاشته اند تاکنون چند نفر را راهی بیمارستان کرده است. گرچه این مانع شده دیگران از شرکت در این جنون منصرف شوند تا جاییکه حتی فرماندار ایلینویز و دو تا از بازیکنان NBA نیز در آن شرکت کرده اند.
تاکنون بیش از 30000 ویدیوی مرتبط با چالش دارچین در سایت های اشتراک ویدیو آپلود شده است و هر روز به تعداد آن افزوده می شود.

۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

اکسپرسو با طعم سکسپرسو!

بعد از هشت سال گرداندن یک میخانه، این روزها پاشنه در مغازه لورا مگی در حال از جا کنده شدن است. نه بخاطر تغییر در کیفیت قهوه یا نوشابه های الکلی اش، بلکه بخاطر تغییری که او در لباس پوشیدنش ایجاد کرده است.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

عکس های ملیسا ساتا نامزد بواتنگ، هافبک میلان، برای مجله Playboy

ملیسا ساتا مدل ایتالیایی – آمریکایی به تازگی مقابل دوربین نسخه ایتالیایی مجله Playboy رفته است. گرچه او بعنوان مجری تلویزیون و بازیگر به اندازه کافی معروف هست اما رابطه او با کوین پرینس بواتنگ که از چند ماه پیش آغاز شده نگاه ها را بیش از پیش متوجه او می سازد.

۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

To our foreign visitors

Hi

We've noticed that some of our visitors are not Persian, but we have no idea how many you are. The best way to count you is to subscribe as a follower by clicking on the link at the right side of the blog. We absolutely need to have statistics of our foreign visitors in order to consider ways we can service you if necessary.

Thanks - narenjinews

(click on the pictures to enlarge)


پاسخ به پرسش های شما در مورد نارنجی نیوز

بر چهره ی گل نسيم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دلفروز خوش است

از دی که گذشت هر چه بگويی خوش نيست
خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است


سال نو مبارک. مناسب دیدیم که به بهانه تبریک سال نو به چندی از پرسش های خوانندگان نارنجی نیوز پاسخ دهیم.

نارنجی نیوز دقیقا توسط چه کسانی اداره می شود؟
این پرسشی است که چندین بار با آن مواجه شده ایم و همواره پاسخ ثابتی برای آن داشته ایم. ترجیح می دهیم که به نارنجی نیوز به چشم یک شخصیت حقوقی و نه حقیقی بنگرید. نارنجی نیوز یک پایگاه خبری است که هدف آن پوشش اخباری است که خبرگزاری های دیگر بنا به دلایل مختلف از پوشش آن سر باز می زنند.

آدرس نارنجی نیوز در ایران فیلتر است.
بله، اطلاع داریم ولی چاره دیگری نداریم. گرچه دسترسی بدون استفاده از فیلترشکن از طریق آدرس های دیگری میسر است اما برای برخورداری از تمامی امکانات و مطالب نارنجی نیوز همین آدرس اینترنتی توصیه می گردد.

چرا مطالب خبری کامل تری از دنیای مد و بازیگری قرار نمی دهید؟
سیاست نارنجی نیوز در انتخاب اخبار صرفا استقبال آماری و نظرات بازدیدکنندگانش است. مجموعه اخبار و مطالبی که اکنون می بینید بر همین اساس انتخاب شده و سیاست نارنجی نیوز تا پایان نیز به همین منوال خواهد بود. لذا یکبار دیگر از بازدیدکنندگان نارنجی نیوز تقاضا می کنیم که از اظهارنظر در مورد مطالب دریغ نفرمایید. نظرات شما، چه بصورت تک کلیکی (1 ثانیه ای) و چه بصورت نگارشی خط مشی و معیار انتخاب اخبار بعدی خواهند بود.

نارنجی نیوز یک نهال ظریف است که برای مبدل شدن به درختی تنومند به چیزی جز حمایت خوانندگانش احتیاج ندارد. برای آشنایی با روش های حمایت از ما این مطلب را بخوانید و برای دلگرم کردن ما به دنبال کنندگان نارنجی نیوز بپیوندید. برای این منظور روی لینک پیوستن به سایت که در ستون سمت راست فعال شده کلیک کرده و با انتخاب یکی از گزینه ها بصورت عمومی یا خصوصی ما را دنبال کنید.
با تشکر – نارنجی نیوز

فهرست پیشنهادی نارنجی نیوز از فیلم های سینمایی دیدنی نوروز 91

صدا و سیما به مانند هر سال فیلم های سینمایی زیادی برای ایام نوروز در نظر گرفته است. گرچه کیفیت محصولات انتخاب شده برای امسال کاهش چشمگیری نسبت به سال گذشته دارد اما در میان همین ها چند فیلم وجود دارد که در صورتی که فرصت داشته باشید تماشای آنها خالی از لطف نیست. البته به شرطی که تحمل دیدن فیلم های سانسور شده و برخی دوبله های نامناسب و ترجمه های وارونه را داشته باشید!

۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

کیم کارداشیان در هفته ای که گذشت

طرفداران او می دانند که او اهل مشروب نیست چرا که به گفته خودش از مزه الکل متنفر است. بنابراین حضور او در تبلیغ نوشابه الکلی Midori کمی تعجب برانگیز بود. عکس زیر که سر صحنه فیلمبرداری این تبلیغ از او گرفته شده را خودش در صفحه توییترش قرار داد.

۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

سپاهان، لطفا به زلاتکو کرانچار مرخصی بده!

نیکو کرانچار، پسر زلاتکو کرانچار، و همسرش سیمونا بعد از چند ماه اختلاف شدید سرانجام یکدیگر را ترک کرده و تصمیم به طلاق گرفته اند. هرچند به گفته منابع آگاه او همین الان دوست دختر جدیدی پیدا کرده است.

۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

وقتی رقاص ها همه لختند اصلا کسی به کفش های کریستین لوبوتین (Christian Louboutin) نگاه می کند؟

کریستین لوبوتین تا بحال زیبایی را نثار پاهای میلیون ها زن در سراسر جهان کرده است بویژه زنان معروف، اشرافی و نخبگان دنیای مد. اما حالا که جشن بیستمین سالگرد تاسیس برند اوست بعید به نظر می رسد که کسی توجهی به کفش های او بکند.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۲۴, چهارشنبه

یک عدد کیت آپتون + 4 عدد مایو = آنچه شما خواستید

کیت آپتون حالا تصمیم گرفته تجربیات گسترده ای را که در نتیجه مدت های طولانی مایو پوشیدن کسب کرده در راه طراحی مایو خرج کند. بر این اساس برند Beach Bunny کلکسیون جدید خود را که حاصل طراحی های اوست با نام خود او راهی بازار کرد.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۲۳, سه‌شنبه

فاجعه در مراسم عروسی: دامنی که افتاد، عروسی که سرخ شد، دامادی که از اسکول بازی عروس مبهوت شد + ویدیو


این قرار است شادترین لحظه زندگی او باشد. عروس با خوشحالی در امتداد سالن حرکت می کند، مهمان ها با افتخار به او نگاه می کنند و عکاسان تقلا می کنند این لحظات ویژه را ثبت و ضبط کنند. اما در حالیکه او به حجله نزدیک می شود به ناگاه همه شیرینی ها رنگ می بازند.

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

عکس های لب ساحلی لولا پونس

احتمالا شما او را نمی شناسید اما این اسم را بخاطر بسپارید که در آینده بیشتر از او خواهید شنید. لولا پونس با نام کامل پائولو فابیانا پونس، بازیگر و خواننده 29 ساله آرژانتینی است که البته دلیل معارفه او به شما سفر یک روزه اش است به سواحل میامی.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

کیت ماس، مدلی که به کمتر از عکس نیمه برهنه رضایت نمی دهد

او رفته رفته به 40 سالگی نزدیک می شود اما همچنان همان اعتماد به نفس سابق را دارد. کیت ماس سوپر مدل 38 ساله بصورت نیمه برهنه مقابل دوربین مجله Another Man رفت.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

کلکسیون عکس های برهنه از زنان معروف در دوره بارداری

بعد از اینکه عکس برهنه دمی مور در دوره بارداری اش در سال 1991 روی جلد مجله Vanity Fair رفت دیگر مد شد که افراد معروف در دوران بارداری شان از اینگونه عکس ها برای مجلات مختلف بگیرند. جدیدترین نمونه آن مربوط می شود به جسیکا سیمپسون که برای مجله Elle گرفته شده است.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

چرا ما ایرانی ها اینجوری هستیم؟

ویدیویی که در ادامه می آید مربوط است به تارا صالحی دختر 13 ساله ایرانی و هنرجوی صدا که به شکلی فوق العاده آهنگ «کسی مثل تو» از آدل، خواننده و برنده جایزه گرمی را می خواند .بدون تردید چیزی جز قدرت صدای او نیست که این ویدیو را تا این اندازه محبوب کرده است. اما به دلیل دیگری این مطلب را قرار می دهیم. برای یافتن پاسخ یک چرا...

۱۳۹۰ اسفند ۱۷, چهارشنبه

عکس های لب ساحلی کیم کارداشیان

سال 2011 یک سال فاجعه بار برای کیم کارداشیان بود. البته هنوز ترکش های آن برای او باقیست بویژه بعد از آنکه شوهر سابقش کریس هامفریس درخواست طلاق توافقی را رد کرد و حالا کار به دادگاه کشیده است. با این اوصاف به او حق بدهید که بخواهد کمی در سواحل میامی تفریح کند.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

آموزش دختر بازی توسط خون آشام

گرچه او از رابطه عاشقانه اش با نینا دبرو همبازی اش در سریال خاطرات خون آشام که نسبتا طولانی مدت نیز شده کاملا راضی به نظر می رسد، اما این مانع نشد که یان سومرهالدر به اسم مد با یک مدل زیبا لاس نزند.

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

مدل ها، به فاحشه خانه نروید

طرفداران حقوق زنان که به نشانه اعتراض به استفاده از مدل های بسیار لاغر در هفته های مد، بیرون سالن شوی ورساچی دست به تظاهرات برهنه زده بودند با پلیس درگیر شدند.

لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

عکس های لب ساحلی کالین رونی

آنها یک ویلای 5 میلیون پوندی دارند که همین طور بدون استفاده مانده و خاک می خورد، بنابراین جای تعجب نیست که هرموقع فرصتی پیش بیاید سری به آن بزنند. و حالا این فرصت پیش آمده که کالین رونی دست پسرش کای و پدر و مادرش تونی و کولت را بگیرد و به باربادوس برود.
و البته او فرصت را از دست نداد و بلافاصله بعد از رسیدن راهی ساحل شد.

۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

مراقب باشید عکس های جدید جنیفر لوپز شما را ناک اوت نکند

او بخاطر رفتار مصمم و تندخویانه اش معروف است و همین به او کمک کرده که یکی از موفق ترین زنان عرصه رسانه باشد. اما حالا داور 42 ساله امریکن آیدل به مجله V راه داده که تصاویر داغی از او بگیرند. از جمله تصویر زیر که در آن او به جز یک جفت دستکش بوکس هیچ لباس دیگری به تن ندارد.

۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

آیا می دانید دایناسورهای 30 تنی چطور رابطه جنسی برقرار می کردند؟ + ویدیو

همه می دانیم که دایناسورها روزگاری بر زمین حکمرانی می کردند اما این نمی توانسته اتفاق بیفتد مگر اینکه آنها به همین خوبی جفت گیری می کردند. ولی دایناسورهای 30 تنی مثل براکیوساروس که بلندی آنها به اندازه یک ساختمان 4 طبقه بوده چطور رابطه جنسی برقرار می کردند؟

۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

کیت آپتون، مانکنی که مجله ها برای گرفتن تصاویر سکسی او سر و دست می شکنند

می خواهیم شما را با مانکنی آشنا کنیم که امروزه ورد زبان هاست و همین چند وقت پیش افتخار عکس روی جلد مجله Sports Illustrated را از ایرینا شایک ربود. او بلوند است و 19 سال بیشتر سن ندارد اما با همین سن و سال دل خیلی ها را برده است. خانم ها، آقایان: کیت آپتون.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...