۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

این هفته مد است یا هفته پورن؟!

تعجب نکنید! این تصاویری که می بینید هیچ ربطی به فیلم های مستهجن ندارد. این یکی از شوهای هفته مد لندن است، با این تفاوت که مدل ها هیچ لباسی به تن ندارند.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

عکس سامی خدیرا با دوست دختر برهنه اش در حکم تشویش اذهان عمومی است

ناشر یک روزنامه تونسی که به جرم انتشار تصویر جلف سامی خدیرا و دوست دخترش لنا گرکه بازداشت شده بود با قرار وثیقه آزاد شد. نصرالدین بن سعیده ناشر روزنامه التونسیه روز 15 فوریه به جرم چاپ جلد مجله GQ در روزنامه اش بازداشت شد. دادگاه بدوی وی برگزار شد و رسیدگی نهایی به پرونده وی به 8 مارس موکول شد. اتهام او تشویش اذهان عمومی است.
  لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۶, شنبه

ازدواج دسته جمعی و لختی: مراسم ازدواج از این آسان تر و کم خرج تر می شود؟! + ویدیو

یکی از عجیب ترین مراسم های ازدواج دنیا در نگریل جامائیکا برگزار شد، مراسمی که در آن نه از لباس عروس خبری بود و نه از کت شلوار داماد. این مراسم به همت پاتوق Hedonism II (لذت از لذایذ دنیوی) برگزار شد و تمام هزینه های آن نیز توسط همین پاتوق پرداخت گردید.

۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

کلکسیون عکس های لب ساحلی جیسل بوندچن

قبلا شما را با سوپر مدل برزیلی، جیسل بوندچن، آشنا کرده ایم. حالا که او و شوهرش، تام بردی، دست پسرشان، بنیامین، را گرفته اند و به سواحل کاستا ریکا رفته اند فرصتی است که بیشتر با او آشنا شوید. او بدن فوق العاده اش را در یک مایوی پلنگی تنگ به نمایش گذاشت.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

کلکسیون عکس های لب ساحلی مگان فاکس

مگان فاکس بازیگر 25 ساله آمریکایی در جریان سفر تفریحی آخر هفته خود به هاوایی بدن شگفت انگیز خود را در یک مایوی تنگ به نمایش گذاشت. گرچه این ستاره فیلم Transformer بخاطر پوست سفیدش معروف است اما از تصاویر مشخص است که او کمی آفتاب گرفته است.

 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

کلکسیون عکس های جدید کیم کارداشیان

احتمالا این آرزوی میلیون ها نفر از هواداران اوست که روی این شن ها کنار او دراز بکشند، بویژه اینکه سر تا پای او خیس است و تمام جزئیات بدن او نمایان. البته زیاد ذوق زده نشوید چرا که آن طناب ماهیگیری و آن عکاس لعنتی اجازه نمی دهند چیز زیادی دستگیرتان شود! 

۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

چطور می شود در عرض 5 ساعت یک هیکل گوشتی را به هیکلی عضلانی تبدیل کرد + ویدیو

حتما شما هم تبلیغات محصولات ورزشی را دیده اید. تبلیغاتی که در آن فرد پس از استفاده چند ماهه و حتی گاهی چند هفته ای از آن دستگاه ورزشی هیکلش زیر و رو می شود. اما آیا شما دوست دارید در عرض فقط 5 ساعت به هیکلی که همیشه آرزویش را داشته اید برسید؟
یک وبلاگ نویس خوش ذوق که البته قهرمان مسابقات پرخوری نیز هست ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده که بواسطه آن به شما نشان می دهد چگونه بدون آنکه بخواهید خود را از خوردنی های محبوبتان محروم سازید این کار را انجام دهید.

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

این روزها همه پلاستیک می پوشند، شما چطور؟!


همین چند روز پیش بود که در مورد پلاستیک پوشیدن خانم شایم خبری گذاشتیم. اما کار به همین جا ختم نشد، بویژه اینکه پای لیدی گاگا به وسط آمده است. به نظر می رسد که لیدی یک کاربرد مناسب برای پرده حمام قدیمی اش پیدا کرده است، چه چیزی بهتر از اینکه آن را تبدیل به لباس کند؟
این خواننده 25 ساله بخاطر پوشیدن لباس های عجیب معروف است اما آخرین لباس او از همه سکسی تر است.

لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

مگه من چیم از دوست دختر رونالدو کمتره؟!

حالا نوبت به همسر وین رونی رسیده که در تبلیغات لباس های شنا شرکت کند. تصاویری که در ادامه آمده است مربوط به حضور او در تبلیغات مایو برای برند Littlewoods است.

۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

نخیر، ایرینا شایک دست بردار نیست

در خبرها داشتیم که کریس رونالدو چقدر از دیدن عکس های تبلیغاتی نیمه برهنه او برای ریپلی عصبانی شده بود اما انگار برای ایرینا این چیزها مهم نیست. او که با یک لباس سنگین در میهمانی ناهار مجله Sports Illustrated حضور یافته بود با دیدن عکاسان بصورت کاملا خود جوش صفحه وسط مجله را که به تصویر مایوپوشانه (!) او اختصاص داشت به همه نشان داد.
 لطفا تنها در صورتی که بیش از 12 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

مامان، بابا، من نمی توانم مسلمان باشم و همجنس گرا هستم

نجوا دختر 21 ساله ایرانی از لحظه التهاب آوری تعریف می کند که به پدر و مادرش گفته که اسلام را پس زده و می خواهد همجنس گرا شود. او می گوید که در تمام طول زندگی اش پدر و مادرش را فریب داده چرا که به دور از چشم آنها به پارتی می رفته و مشروب می خورده است. او حتی اعتراف می کند که بطور مرتب فیلم های مستهجن تماشا می کرده و با مردان رابطه جنسی داشته، گرچه ترجیح می داده که آنها زن می بودند.
(بنا به درخواست نجوا، عکس مادر ایشان حذف شد.) 

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

بچه ها چشم هایشان را ببندند

این روزها بازار لباس های عجیب حسابی داغ است. جدیدترین نمونه آن لباس شوک آوری است که آشانتی، خواننده ترانه همیشه سر وقت، در هفته مد نیویورک پوشید. به گزارش نارنجی نیوز این لباس که توسط برند Falguni & Shane Peacock طراحی شده است ظاهری شبیه لباس های سرخپوستی دارد با این تفاوت که نقاط حساس بدن را تا حدودی با نوارهای پارچه ای براق پوشش داده اند.

۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

گفته بودیم که سلنا گومز بزرگ شده است

سلنا گومز که هنوز در تور آمریکای جنوبی به سر می برد این روزها زندگی مفرحی دارد، شب ها مشغول هیجان دادن به طرفدارانش در سالن های کنسرت است و روزها مشغول استراحت و آفتاب گرفتن. تصاویر زیر در هتل محل اقامت او در برزیل گرفته شده است.

۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

سرخط خبرها: ماریا منونوس وسط میدان تایمز لخت شد + ویدیو

درست است که با باخت تیم سوپر بول در مقابل نیویورک جاینتز ماریا منونوس هم شرط را باخت، اما قطعا او از این پس طرفداران جدیدی بدست می آورد. این مجری 33 ساله Extra وسط میدان تایمز لباس هایش را تا حد مایوی تنگ دو تکه اش در آورد. او به همکارش ماریو لوپز قول داده بود که اگر تیم محبوبش ببازد وسط میدان تایمز با مایوی تیم جاینتز حاضر خواهد شد. 

۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

بدن نما ترین لباسی که به عمرتان دیده اید

شایم خواننده R&B فرانسوی در خارج از کشور خودش چندان شناخته شده نیست، اما قطعا از این پس همه او را می شناسند. لباسی که این خواننده 26 ساله در Palais des Festivals et des Congres در کن پوشید چیزی جز یک پلاستیک شفاف که با الیاف سفید تزیین شده بود نبود.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

کی تو رو قشنگت کرده؟!

فوتبال یک ورزش مردانه است ولی به نظر می رسد حتی کسانی که فوتبال بازی می کنند هم فارغ از خصویات زنانه نباشند.
کسانی که بازی منچستر یونایتد و چلسی را تماشا کردند با دیدن چهره جدید وین رونی به فکر فرو رفتند و احتمالا از خودشان می پرسیدند که آیا او ابروهایش را برداشته یا تراشیده؟

۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

عکس های نیمه برهنه جیسل بوندچن برای تبلیغات ورساچی (Versace)


جیسل بوندچن، یک جین چسبان، یک ژاکت باز و سینه برهنه: این تبلیغ کلکسیون بهار/تابستان 2012 ورساچی است.
این تصاویر سیاه و سفید اغوا کننده توسط مرت آلاس عکاس شهیر دنیای مد در صحرای سونوران کالیفرنیا گرفته شده است.

۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

یک دقیقه از وقتتان را به ما بدهید

با سلام
می دانیم که نظر دادن برایتان چقدر سخت است. از این رو نظردهی یک ثانیه ای را مهیا کرده ایم که در پایان هر خبر با یک کلیک ما را از علایق خود آگاه می سازید. نارنجی نیوز بنا به استقبال آماری و نظردهی شما خبرها را انتخاب می کند. بنابراین اگر به گونه خبری خاصی علاقمند هستید یا نیستید با کلیک هایتان ما را متوجه سازید و اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید با ما مکاتبه کنید (narenjinews@gmail.com). گرچه همچنان خوشنود خواهیم بود اگر کمی بیشتر از یک ثانیه از وقتتان را به ما بدهید و نظرتان را بنویسید تا بدانیم که بعنوان مثال محتوای خبر را پسندیده اید یا اینکه چون راجع به شخص مورد علاقتان صحبت شده است و ... .

هر وبلاگی به بازدیدکنندگانش زنده است. با معرفی ما به دوستانتان ما را زنده نگاه دارید.

اگر حوصله این کار را ندارید با کلیک بر روی +1 در هر خبری این حمایت را به گوگل بسپارید.
با تشکر- نارنجی نیوز

فصل مشترک 90210 و Prison Break

خودشان می گفتند رابطه شان چندان طول نخواهد کشید، اما عاشقانه ای که میان آنالین مک کورد سرزنده 90210 و دومینیک پورسل قوی هیکل فرار از زندان شکل گرفته نشانی از فروکش کردن ندارد.
تصاویر زیر بازیگر نفش نایومی در سریال 90210 را دست بر گردن دومینیک سر صحنه فیلمبرداری این سریال نشان می دهد. هر دوی آنها کلید واگنی که برای اقامت آنالین در نظر گرفته شده را دارند ولی گویا فضای این واگن کفاف عشق آنها را نمی دهد و ناچارا مقداری از این عشق به بیرون هم سرازیر شده است.

۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

آیا استمنا (خود ارضایی) منجر به سرطان پروستات می شود؟

بر اساس تحقیق دکتر شکاری 92 درصد مردان ایرانی در طول زندگی شان اقدام به استمنا می کنند. با توجه به چنین آمار بالایی پاسخ به این پرسش بسیار حائز اهمیت است که آیا اساسا استمنا برای سلامت جسمی آقایان ضرری دارد یا خیر. نارنجی نیوز صرفا از جنبه پزشکی و آن هم از دید ارتباط استمنا با سرطان پروستات به قضیه می نگرد. برای بررسی این موضوع از جنبه های روانشناسی، اخلاقی و یا مذهبی می توانید به منابع دیگر مراجعه فرمایید.

۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

اگر عاشق چهره کیم کارداشیان هستید و نمی خواهید از عشقتان کم شود روی ادامه مطلب کلیک نکنید

کیم کارداشیان از آن دخترهایی است که همیشه مواظب تیپ و قیافه اش است و همیشه آماده عکس. اما بالاخره یک لحظه غفلت او باعث شد تصویر بدون آرایش او توسط عکاسان همیشه حاضر ثبت گردد. این تصویر که در ادامه مطلب آمده است زمانی از او گرفته شد که سوار بر فراری سفیدش از باشگاه ورزشی خارج می شد. 

۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

تظاهرات گلشیفته ای اوکراینی ها در سوییس

سه تظاهر کننده نیمه برهنه اوکراینی که سعی داشتند بدون اجازه وارد گردهمایی اعضای CEO و رهبران سیاسی شوند تا اذهان را متوجه فقری که بر جهان حاکم شده است بگردانند، بازداشت شدند.
لطفا تنها در صورتی که بیش از 16 سال دارید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

شنیده اید که می گویند طرف را لخت کردند؟ ... حالا ببینید

از قدیم گفتند تا تنور داغ است نان را بچسبان، این دقیقا همان کاریست که ماریو لوپز در جریان یک برنامه تلویزیونی انجام داد. این مجری 38 ساله در جریان برنامه الن دی جنرس در مقابل دیدگان ذوق زده حضار شروع به لخت شدن کرد.

۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...